Известие

Collapse
No announcement yet.

Кабелче.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ще го мисля по-нататък.Засега съм доволен че монтирах светодиодите.Купих от гарвана едни светодиодни болтове като тези от снимката само че за 12 лв.Такива си е монтирал един комщия в огледалата на маздата.Обаче маздата е с големи огледала а не като на 156 супер хипер турбо аеродинамични.Демек място бол.Самия светодиоден болт е с размери диаметър 15-16 мм и дължина със резбата към 25 мм.Резбата е м8.Всичко е алуминий.Оказа се че зад огледалото няма място.Реших да премахна резбата да пробия голяма дупка и да залепя главата със светодиода в нея.Внимателно отрязах резбата обаче нъцки.В ния/куха е/ съжителстваха един диод и един резистор.Залети с полиуретан.Та откъснаха се от спойката със светодиода.Мамата лелята и т.н.Добре че не дупчих първо огледалото.Та тъй и тъй ги преебах реших да се опитам да извадя светодиода от главата.Тоя е запресован там.Рязнах главите от четири места по периферията и ги отчупих.И така изпаднаха светодиода и лещата.Чесах се по тиквата и взех една алумениева шина 2 мм.Отрязах две парчета с размери 25 на 15 мм.Отдолу огледалата имат едни правоъгълни капачета които се вадят.В центъра на лявото капаче пробих дупка 10 мм със свредло за дърво.После перпендикулярно на отвора за капачето наложих шинататака че да стъпи от двата му края.Отбелязах къде да пробия за светодиода.Пробих с свредло 8 мм като след това с кръгла пила доразширих до необходимия размер за да влезе светодиода.Той е с алуминиево тяло и прлича на батерийка за часовник.С помощта на втулка и парче от шина за подрамняване от предната страна набих светодиода във отвора на шината.Тя играе ролата на радиатор.Иначе щях да дупна направо огледалото.После запоих кабел за светодиода, притиснах лупата към светодиода и я фиксирах с секундно лепило.След това обмазах мястото на спойката и около лупата със силикон, щото секундното лепило не държи на вода.После сложих капачето, отвътре центрирах лупата и захванах шината за огледалото със ферзенково болтче и гайка отвътре.След туй прекарах кабела през шлауфката на кабелите на управлението на огледалото и го събрах.На другия край запоих на единия извод съпротивлението, на другия диода.Съпротивлението ми показа 24 ома, диода е изправителен 1N4001, /вероятно защита от погрешно включване/, диода трябва да се запои съобразно посоката на пропускане.Абе накрая трябва дасветне, ако не светне обръщаш.След това им надянах термошлаух и ги запечатах и накрая на кабелчето монтирах мъжка и женска кабелни обувки за плюс и минус да на са бъркат, пък и ако се сваля огледалото да не вадиш кори и т.н.Може и някакъв куплунг да се сложи, кой каквото има ако щеш и лустър клема.На дясното огледало обаче в капачето има монтиран термодатчик/оная пъпчица отдолу/.Със свредло 1мм разпробих около него и после през дупките го изрязах.В капачето остана грозен отвор който поизправих и запълних с парче пластмаса.Зашкурих го и го боядисах с черен мат.От там нататък процедурата е същата като на лявото огледало, като за термодатчика пробих дупка на подходащо място и го залепих отвътре.Сега поне не стърчи и върши същата работа.Междувременно използвах случая зда почистя основите на огледалата да ги грундирам и боядисам с черен мат.Ся ако ме питате защо е тая играчка с капачетат ми не пробих дупка до тях - ми щото ако нещо стане да не вадя стъклото на огледалото че едното бая ме озори и ме е страх да не се счупят.И без това отеде някое и друго зъбче.То се закопчава на машинката,лесно, обаче откопчаването е трудно, или поне аз не знам какъв е начина.Освен това светодиода трябва да свети в краката на тоя дето слиза а не на предните гуми, та там посоката на светене се оказа най-удачна.Това са светодиодите.За 156 мисля че са неприложими, поне аз не можах да намеря начин да ги монтирам в тоя им вид така че да светят дето трябва.Естетвено може да има и друге по-лесни варианти ма така и така ги бях купил та си играх.Е това са те. - http://www.aliexpress.com/item-img/1...75291259.html#
    Не се сетих да направя снимки ма ся няма седна да вадя огледало пак.Ма със тези огледала ако някой реши да си слага нещо такова да мисли има ли къде да го навре, че от нещо дето мислих че ще стане за полвин час та два дена.
    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:44.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #32
      А защо в огледалото, а не в долния край на вратата както е при 166.
      Защо ти е допълнителен кабел, във вратата няма ли захранване за плафоните?
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 06:09.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #33
        Митак, за пореден път се убеждавам, че си голяма работа (изцяло в положителния смисъл на израза).
        Но ще си позволя да кажа, че последното нещо от което си се мотивирал за цялата манипулация е било това, как да се прави по-лесен живота на качващия/слизащия от возилото.
        Виж ако някой си изпусне ключовете непосредствено след като отключи или ако иска да се изпикае до колата преди да се качи в нея, това е друг въпрос


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          А защо в огледалото, а не в долния край на вратата както е при 166.
          Защо ти е допълнителен кабел, във вратата няма ли захранване за плафоните?
          На 156 няма плафон във вратите

          Ако е във вратата (както е на 166) ще освети чак като я отвориш, сега осветява още с отключването - удобно е когато идваш отвън. Но пък като отвориш отвътре, вратата според мен ще хвърля сянка и пак няма да се вижда къде да стъпиш.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            На 156 няма плафон във вратите

            Ако е във вратата (както е на 166) ще освети чак като я отвориш, сега осветява още с отключването - удобно е когато идваш отвън. Но пък като отвориш отвътре, вратата според мен ще хвърля сянка и пак няма да се вижда къде да стъпиш.
            Знам че няма, но пък на 166 си свети добре във вратата. Иначе става в огледалото преди да отвори вратата. Но като се замисля не ми липсва тази екстра. Защото май никога не паркирам на места без осветление
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Митак, за пореден път се убеждавам, че си голяма работа (изцяло в положителния смисъл на израза).
              Но ще си позволя да кажа, че последното нещо от което си се мотивирал за цялата манипулация е било това, как да се прави по-лесен живота на качващия/слизащия от возилото.
              Виж ако някой си изпусне ключовете непосредствено след като отключи или ако иска да се изпикае до колата преди да се качи в нея, това е друг въпрос
              Абе гъзария е цялата работа, чунким 30 години откак съм шофер ми е светило като слизам и се качвам.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Абе гъзария е цялата работа, чунким 30 години откак съм шофер ми е светило като слизам и се качвам.
                Сложи още една лампа и долу във вратата.
                156 как пали плафона в купето, не е ли с ключе в бравата.?
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #38
                  Mожеш ли да качиш някоя снимка как е изпълнено !
                  Mercedes S320 W220
                  Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Сложи още една лампа и долу във вратата.
                    156 как пали плафона в купето, не е ли с ключе в бравата.?
                    Ми не знам точно как, но трябва да се види какво управлява това ключе.Вероятно дава сигнал на някаква електроника дето светва плафона и след време угасва.Едва ли отива директно на ламбата.Това с плафон във вратата добре, ама няма да се задоволя само с предните ще искам да си сложа и в задните - нали се сещаш каква работа ще си отворя.По скоро си мисля да вградя един евтин таблет във средната конзола.Деба пак ма налазаха едни бръмбари...бях се зарекъл по тая кола нищо да не правя, макар да знаех че няма да устискам.

                    ---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:11 ----------

                    Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                    Mожеш ли да качиш някоя снимка как е изпълнено !
                    Мога, ама няма да вадя огледалата, щото трудно излизат и ме е страх да не ги спукам.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      Ми не знам точно как, но трябва да се види какво управлява това ключе.Вероятно дава сигнал на някаква електроника дето светва плафона и след време угасва.......
                      Въпросната електроника е същият онзи модул, който издирваш


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                        Mожеш ли да качиш някоя снимка как е изпълнено !
                        Е ся ходих да ти цъкна две три снимки.Само да допълня че ако успеш да извадиш огледалото/стъклото/ вътре карантиите лесно се махат за да се работи по удобно.Механизма с моторчетата се държи на три винтчета и е на куплунг.После остава една основа която също се маха чрез две винтчета ,едното в кутията, другото там дето кутията на огледалото се съединява с триъгълната основа.Тя пък се държи на три болтчета с еврейска звезда.Спокойно разглабяш нищо нама да се разхвърчи, имам пред вид пружини и т.н.Цъкнах дясното огледало дано се вижда къде съм изместил термодатчика.Мда не се вижда ама е на една линия със светодиода откъм правата страна на отвора.Не са много ясни ма колкото можах се дупих, ако те интересува нещо може се видим.
                        Attached Files
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Въпросната електроника е същият онзи модул, който издирваш
                          Стига бе.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Стига бе.
                            Няма майтап. Централно заключване, предни джамове и вътрешно осветлиние все са на тази уйовина. Нещо като 3 in 1.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Мерси, колега.
                              Скоро и аз ще се захвана с нещо подобно, само че още умувам, защото искам да вкарам по един светодиод на дръжките на вратите, да осветяват гнездата им както е на новите S-класи.
                              Mercedes S320 W220
                              Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                              Comment


                              • #45
                                Ми няма лошо, ама разузнай първо кое как е конструирано да знаеш какво да търсиш и дали има къде да го монтираш, че да не съчиняваш като мене в последния момент.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X